Регистрация  

   

Статистика  

Сейчас 2 гостей и ни одного зарегистрированного пользователя на сайте

   
Наша реклама
Аккумулятор на электровелосипед электротранспорт volta bikes электровелосипеды.

   

Mazda буде дешевшати

Глава Mazda Motor Europe Джефф Гайтона впевнений, що японський бренд Mazda ще занадто молодий для того, щоб демонструвати рекорди продажів в Росії. Але плани у концерну величезні. Чого вартий один лише кросовер CX-5. На нього, як і на нову Mazda6, компанія покладає великі надії з продажу.

За словами пана Гайтона, Росія важлива для компанії "Мазда" з різних причин. І всі вони сильно відрізняються від того, що відбувається на європейських майданчиках. "Якщо ви запитаєте в Росії про бренд Mazda, вам дадуть відповідь, що це спорт, веселощі і драйв. Статистика показує, що росіяни люблять" Мазду "саме за ці якості. А от, наприклад, у Німеччині, де Mazda продається вже 40 років, існує зовсім інше ставлення до нашого бренду ".
Виявляється, німці купують Mazda не за завзятий характер, а за відносно низьку ціну. "Німець думає так - у мене немає багато грошей, але я хочу машину і тому я куплю" Мазду ". Історично німецький ринок найбільш шанований і тому Мазда прийшла на нього 40 років тому. І запропонувала недорогі, але стильні автомобілі, приємно керовані і конкурентоспроможні . В принципі, саме так мені б хотілося, щоб люди думали про "Мазді" в усьому світі ", - пояснює глава Mazda Europe.
Але в Росії бренд пішов іншим шляхом. Багато в чому це пов'язано з тим, що компанія прийшла на наш ринок тільки в середині двотисячних. "Цікаво, що в Росії всі вищеперелічені якості автомобілів Mazda вже на слуху. І навіть більше. У Росії такі машини люблять, головна складова - недорого і швидко. Але дешевше коли машина потрапляє до людей прямо з фабрики. І зараз, коли у нас відкрився завод у Владивостоці, на поїзді автомобілі будуть поставлятися по всій країні, це ідеальний для нас варіант ", - упевнений Гайтона.
На питання про те, чому автомобілі "Мазда" не продаються в Росії так добре, як корейські моделі, голова європейського підрозділу Mazda відповів досить розгорнуто.
"По-перше, популярність марки в Росії багато в чому залежить від продуктової лінійки. Наприклад, Мазда СХ-5 була однією з найбільш очікуваних новинок в Росії. У нас були такі дані. І я сподіваюся, що ця машина буде дуже успішною в своєму сегменті , вона просто повинна бути дуже популярною. Що стосується корейців, то я б не став розділяти корейські компанії на дві різні марки, це два бренди, але це все-таки одна компанія Hyundai-Kia. Вони витрачають великі гроші на маркетинг, хоча обидва бренди продають схожі продукти. Але цей шлях не завжди вірний. І може призвести як до позитивних результатів, так і до економічного спаду. Нам такий варіант не підходить ", - пояснив представник Mazda.
За його словами, політика корейців в західній Європі специфічна. "Наприклад, відкрився дилер, і" Хенде "говорить йому - якщо ти купиш у мене на 15% більше машин, я дам тобі знижку, дилер купує. Але потім не знає, що йому з ними робити. І така політика для Мазди не припустима ", - вважає Гайтона.
Повертаючись до питання виробництва автомобілів в Росії, представник Mazda чітко визначив зв'язок між попитом і виробленими автомобілями. "Щоб виробляти машини в якій-небудь країні, повинен бути сенс цього. Ми будемо робити у Владивостоці Mazda6 і Mazda СХ-5 тому, що на них є попит. Багато машини виявляються в Росії дорожче через те, що їх виробляють в інших країнах, але потім привозять до Росії і додають податок. Це стандартна економічна модель. Ми сподіваємося, що власне виробництво дасть нам можливість знизити вартість свого продукту ", - вважає пан Гайтона.
Не секрет, що через спільних складових росіяни часто порівнюють автомобілі Ford і Mazda, і нерідко не на користь останніх. Наш співрозмовник знайшов відповідь і на це питання. "Ford прийшов до Росії набагато раніше Mazda. І у компанії є свій завод в Пітері, функціонує він вже досить давно. А нас довго не було в Росії, перші дилери з'явилися тільки в 2004-2005 роках. І спершу було всього чотири дилера. Тож Mazda - це ще новий бренд для Росії. І я пишаюся тим, що ми вже зробили тут. Чи то ще буде ", - резюмував Глава Mazda Motor Europe.

   

Смотрите также

   

Картинка  

3.jpg
   
© ВСЕ ПРАВА ЗАЩИЩЕНЫ! МАТЕРИАЛ ПРЕДОСТАВЛЕН ТОЛЬКО ДЛЯ ОЗНАКОМЛЕНИЯ!