Регистрация  

   

Статистика  

Сейчас 2 гостей и ни одного зарегистрированного пользователя на сайте

   
Наша реклама


   

Mazda буде дешевшати

Глава Mazda Motor Europe Джефф Гайтона впевнений, що японський бренд Mazda ще занадто молодий для того, щоб демонструвати рекорди продажів в Росії. Але плани у концерну величезні. Чого вартий один лише кросовер CX-5. На нього, як і на нову Mazda6, компанія покладає великі надії з продажу.

За словами пана Гайтона, Росія важлива для компанії "Мазда" з різних причин. І всі вони сильно відрізняються від того, що відбувається на європейських майданчиках. "Якщо ви запитаєте в Росії про бренд Mazda, вам дадуть відповідь, що це спорт, веселощі і драйв. Статистика показує, що росіяни люблять" Мазду "саме за ці якості. А от, наприклад, у Німеччині, де Mazda продається вже 40 років, існує зовсім інше ставлення до нашого бренду ".
Виявляється, німці купують Mazda не за завзятий характер, а за відносно низьку ціну. "Німець думає так - у мене немає багато грошей, але я хочу машину і тому я куплю" Мазду ". Історично німецький ринок найбільш шанований і тому Мазда прийшла на нього 40 років тому. І запропонувала недорогі, але стильні автомобілі, приємно керовані і конкурентоспроможні . В принципі, саме так мені б хотілося, щоб люди думали про "Мазді" в усьому світі ", - пояснює глава Mazda Europe.
Але в Росії бренд пішов іншим шляхом. Багато в чому це пов'язано з тим, що компанія прийшла на наш ринок тільки в середині двотисячних. "Цікаво, що в Росії всі вищеперелічені якості автомобілів Mazda вже на слуху. І навіть більше. У Росії такі машини люблять, головна складова - недорого і швидко. Але дешевше коли машина потрапляє до людей прямо з фабрики. І зараз, коли у нас відкрився завод у Владивостоці, на поїзді автомобілі будуть поставлятися по всій країні, це ідеальний для нас варіант ", - упевнений Гайтона.
На питання про те, чому автомобілі "Мазда" не продаються в Росії так добре, як корейські моделі, голова європейського підрозділу Mazda відповів досить розгорнуто.
"По-перше, популярність марки в Росії багато в чому залежить від продуктової лінійки. Наприклад, Мазда СХ-5 була однією з найбільш очікуваних новинок в Росії. У нас були такі дані. І я сподіваюся, що ця машина буде дуже успішною в своєму сегменті , вона просто повинна бути дуже популярною. Що стосується корейців, то я б не став розділяти корейські компанії на дві різні марки, це два бренди, але це все-таки одна компанія Hyundai-Kia. Вони витрачають великі гроші на маркетинг, хоча обидва бренди продають схожі продукти. Але цей шлях не завжди вірний. І може призвести як до позитивних результатів, так і до економічного спаду. Нам такий варіант не підходить ", - пояснив представник Mazda.
За його словами, політика корейців в західній Європі специфічна. "Наприклад, відкрився дилер, і" Хенде "говорить йому - якщо ти купиш у мене на 15% більше машин, я дам тобі знижку, дилер купує. Але потім не знає, що йому з ними робити. І така політика для Мазди не припустима ", - вважає Гайтона.
Повертаючись до питання виробництва автомобілів в Росії, представник Mazda чітко визначив зв'язок між попитом і виробленими автомобілями. "Щоб виробляти машини в якій-небудь країні, повинен бути сенс цього. Ми будемо робити у Владивостоці Mazda6 і Mazda СХ-5 тому, що на них є попит. Багато машини виявляються в Росії дорожче через те, що їх виробляють в інших країнах, але потім привозять до Росії і додають податок. Це стандартна економічна модель. Ми сподіваємося, що власне виробництво дасть нам можливість знизити вартість свого продукту ", - вважає пан Гайтона.
Не секрет, що через спільних складових росіяни часто порівнюють автомобілі Ford і Mazda, і нерідко не на користь останніх. Наш співрозмовник знайшов відповідь і на це питання. "Ford прийшов до Росії набагато раніше Mazda. І у компанії є свій завод в Пітері, функціонує він вже досить давно. А нас довго не було в Росії, перші дилери з'явилися тільки в 2004-2005 роках. І спершу було всього чотири дилера. Тож Mazda - це ще новий бренд для Росії. І я пишаюся тим, що ми вже зробили тут. Чи то ще буде ", - резюмував Глава Mazda Motor Europe.

   

Смотрите также

   

Картинка  

3.jpg
   
© ВСЕ ПРАВА ЗАЩИЩЕНЫ! МАТЕРИАЛ ПРЕДОСТАВЛЕН ТОЛЬКО ДЛЯ ОЗНАКОМЛЕНИЯ!