Регистрация  

   

Статистика  

Сейчас 2 гостей и ни одного зарегистрированного пользователя на сайте

   
Наша реклама
Автобазар херсон http://prodaja-auto.com/s/go-khersonskaya

   

Старий автомобіль: як побачити всі вади?

old carСперечатися, яка машина краща - спортивний кабріолет, важкий джип або представницький седан, так само захоплююче, але марно, як сперечатися, хто кращий - кішки або собаки. Кожен автолюбитель вибирає машину, по-перше, орієнтуючись на свої особисті пристрасті і представлення «про прекрасне», по-друге, виходячи з конкретних цілей, для яких він буде використовувати автомобіль: чи будуть це поїздки з родиною у вихідні в торговий центр, динамічна їзда по місту, або щоб вибиратися у вихідні на дачу або на рибалку.

Але в будь-якому випадку, якщо ви вирішили купити автомобіль з пробігом, важливо вибрати машину так, щоб її використання приносило лише радість, а не різні непередбачені витрати на ремонт. На що звернути увагу при покупці автомобілів різних типів?

При виборі сімейної машини, мінівена, кросовера або автомобіля представницького класу рекомендації з вибору в цілому стандартні незалежно від типу кузова, об'єму двигуна або коробки передач. Головне - пам'ятати, що оцінювати кожен автомобіль потрібно індивідуально, виходячи з пробігу, стану салону і технічної справності або несправності двигуна, підвіски або трансмісії. Вибираючи автомобіль, в першу чергу потрібно оглянути його зовнішній вигляд. Шукати потрібно підозрілі дефекти, зазори між деталями кузова різної ширини, болти на капоті, багажнику і дверях, які в минулому відкручувалися (це видно по злізши фарбі). Також можна оглянути педалі - по тому, наскільки стерті гумові накладки на них, можна судити про те, чи відповідає заявлений пробіг реальному. Як правило, малюнок цих накладок значно стирається після 100 тисяч кілометрів. Аналогічно перевіряються ручки поворотників і дверей, а також кермо і стелю салону. Чим помітніше на них плями та потертості, тим старше машина. Під капот має сенс заглянути, якщо ви купуєте автомобіль у приватника, який не справив передпродажної підготовки. Тоді по брудному двигуну буде видно, де є протікання і так далі. Якщо ж передпродажна підготовка була зроблена, то двигун буде чистим, і єдиним способом визначити його неполадки самостійно залишиться перевірка на слух. Але не потрібно думати, що вимите підкапотний простір обов'язково означає, що у машини є якісь проблеми. Це всього лише говорить про те, що машину підготували до продажу.

Технічний стан підвіски автомобіля також перевіряється поїздкою, маршрут якої повинен, крім іншого, включати ямки і «лежачих поліцейських». Рекомендується викрутити кермо вправо і вліво, а також вимкнути пічку і музику, щоб послухати, як машина поводиться на дорозі - не повинно бути ніяких зайвих шумів і стукотів.

Далеко не зайвим буде подивитися аварійну історію автомобіля. Щоб визначити, побувала машина в аваріях, потрібно оглянути фари і крила. За кріпильним болтів видно, знімалися ці елементи, чи ні. Якщо ви володієте достатніми знаннями, то можна перевірити стан лонжеронів і нижньої частини автомобіля, на якій не повинно бути зварних швів або «недотянуть» деталей. Останні видно по складкам або іржі. Крім того, історію аварій автомобіля можна прочитати по швах, зазорам, коректності закриття дверей. Але, в остаточному підсумку, все одно потрібна професійна діагностика. У технічному центрі можуть перевірити схід-розвал, обмірити габарити і проаналізувати товщину шару фарби спеціальним апаратом.

При виборі позашляховика крім перерахованих вище рекомендацій особливу увагу слід звернути на стан трансмісії, підвіски і несучих елементів кузова. Оскільки джипи найчастіше беруть для експлуатації у важких дорожніх умовах, для них це найбільш слабкі місця. Щоб ви в подальшому могли без проблем експлуатувати автомобіль, заженете його на естакаду або підніміть на підйомник і уважно подивіться на трансмісію, підвіску і стійки амортизаторів - стійки амортизаторів і елементи трансмісії не повинні мати патьоків, елементи підвіски повинні бути без деформацій. Огляньте силові елементи кузова - вони не повинні мати слідів ремонту, деформацій, тріщин. Після огляду здійсните пробну поїздку, під час якої особливу увагу зверніть на поведінку трансмісії - вмикання і вимикання передач в КПП, роздавальної коробки має бути чітким, при русі не повинно бути сторонніх шумів і гулу від роздавальної коробки і мостів.

Купівля спортивного автомобіля вимагає ретельної діагностики двигуна, оскільки в спортивних машинах саме на нього припадає основне навантаження. Причому вкрай бажано перевіряти стан двигуна в автосервісі. Перед вибором автомобіля уточніть, який у нього тип двигуна - якщо стандартні мотори можна перевірити в будь-якому великому автосервісі, то роторні (у деяких Mazda) або (у Subaru або Porsche) можна перевірити тільки в спеціалізованому технічному центрі. Спортивні автомобілі слід ретельно перевіряти і на аварійність, оскільки вони найбільш небезпечні в цьому відношенні.

Закінчити статтю хочеться наступної рекомендацією - після всіх самостійно проведених перевірок необхідно все-таки показати автомобіль фахівцям. Тоді ви будете точно впевнені, що робите стоїть покупку. Є величезна кількість технічних параметрів, стан яких перевірити самостійно ви не зможете. Існує стереотип, що оцінка технічного стану автомобіля - це непотрібні, а головне, дуже значні грошові витрати. Насправді вартість технічної діагностики автомобіля варіюється приблизно від 2 500 до 5 000 рублів. Погодьтеся, враховуючи вартість покупки і потенційну вартість ремонту за наявності серйозних технічних дефектів, дані витрати цілком виправдані.

Теги: Mazda, Subaru, Porsche, мінівен, кросовер

   

Смотрите также

   

Картинка  

4.jpg
   
© ВСЕ ПРАВА ЗАЩИЩЕНЫ! МАТЕРИАЛ ПРЕДОСТАВЛЕН ТОЛЬКО ДЛЯ ОЗНАКОМЛЕНИЯ!